Modne propozycje według H&M

Modne propozycje według H&M

     Czy wy też macie wrażenie, że H&M to jedna z najbardziej ulubionych sieciówek Polek? Szczególnie tych w wieku gimnazjalno – licealno – studenckim? W co drugiej stylizacji polskich szafiarek pojawia się właśnie ta marka (w przeciwieństwie do Zary, która pojawia się w każdej

     H&M poza zwykłymi kolekcjami, co jakiś czas wypuszcza na rynek linię H&M Divided. Najnowsza nosi nazwę Back to the Beats i jest bardzo wyraźnie inspirowana Stanami Zjednoczonymi, modą uliczną, luzem, koncertami, zaryzykowałabym nawet nawiązanie do oldskulowego rapu rodem z USA. Znajdziemy tu między innymi: kurtki pilotki, tanktopy, luźne bluzy z nadrukami, dużo czerni, bieli, jeansu. Nawet nieśmiertelną czapkę z daszkiem z aplikacją (regulowana paskiem) za ok 23 złote, czyli nieźle

     Nie oszukiwałabym się, że są to rzeczy ponadczasowe, że wytrzymają lata i że w kolejnym sezonie będą wyglądać tak świetnie, jak po zakupie – ale z drugiej strony… kto by narzekał, jeśli bluzka kosztuje 50 złotych? Do momentu kiedy się spierze i wyciągnie, H&M zdąży wypuścić na rynek kilkanaście nowych kolekcji!:)

     Jest jeden element w tej kolekcji, który przypomniał mi lata 80-te i czasy wczesnego dzieciństwa. Czy ktoś z Was czytelniczki i czytelnicy kojarzy „narciary”?? Były to getry, proste, zazwyczaj czarne, a wyróżniał je sposób wykończenia, szczególnie przy stopach. Narciary posiadały bowiem gumkę/materiał, który przekładało się pod stopą i w ten sposób materiał nie unosił się nad kostką (poza tym w zimę nie było zimno…). Taką nowoczesną wersję narciar znajdziecie w Back to the Beats, za jedyne 59,90 zł.